منتدى ثمار الحب

كل ما يخص المراه
 
الرئيسيةالبوابةمكتبة الصورس .و .جالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor

اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
processor
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 920
العمر : 37
الموقع : مصر دائماً
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 22/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   الخميس 3 يوليو - 21:25

يا رب يكون البرنامج عمل الواجب مع جهازك

اتفضلي ده برنامج تقدري تعرفي به إمكانيات جهازك وسهل جدا التعامل معه

http://www.4shared.com/file/53748998/d50b20ef/SysSpec.html
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ma3lomat.forumotion.com
fofo
أميرة المنتدى
أميرة المنتدى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10976
العمر : 31
الموقع : في قلب ماما
الأوسمة :
أعلام 3 :
المزاج :
الأوسمة :
    :
اوسمه ثمار الحب :
تاريخ التسجيل : 21/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   السبت 5 يوليو - 21:01

مساء الخير ..

اريد موقع للترجمة السريعة من العربي للانكليزي وبالعكس ..

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
fofo
أميرة المنتدى
أميرة المنتدى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10976
العمر : 31
الموقع : في قلب ماما
الأوسمة :
أعلام 3 :
المزاج :
الأوسمة :
    :
اوسمه ثمار الحب :
تاريخ التسجيل : 21/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   السبت 5 يوليو - 21:02

واذا كان من النوع للي بياخد نصوص حجمها كبير بيكون افضل

وشكرا سلف
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
processor
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 920
العمر : 37
الموقع : مصر دائماً
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 22/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   السبت 5 يوليو - 21:35

ما يعتمد على ترجمة النت بتكون غير مضبوطة في الصيغة على حسب الموضوع واملائيا احيانا، لازم مراجعة عليها غير طبعا لما يكون شخص هو (مترجم) بيعدلك الصيغة على حسب الموضوع
على العموم احسن المواقع في التجرمة هو موقع جوجل


http://translate.google.com/translate_t
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ma3lomat.forumotion.com
د.رشا
أخصائية النساء والولادة
أخصائية النساء والولادة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 480
العمر : 39
العمل/الترفيه : طبيبة نساء وتوليد
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 01/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   الأحد 6 يوليو - 0:40

صباح الخير ...
شكرا اخي الكريم على مبادرتك الطيبة...
انا عندي مشكلة رهيبة انا شغاله على لاب توب وكان فيه فايرس
غلس كده قعملت داون لود ل مكافي انتي فايرس
وياريتني منزلته
الفايرس راح بس الجهاز عليه العوض تقييييييييييييييييييييييييييييييل
وبطيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييئ جدا
قلت وماله احل المشكلة واحذفه
والمفاجأة سيادته تبّت في الجهاز ومش راضي يتحذف حتى من
add/remove معدش ايقونته موجودة
ومع نفسه شغال بقى
خد عندك تشغيل الكمبيوتر يقعد حوالي من تلت لنص ساعه على بال ما اقدر افتح الاكسبلورر
قلت يمكن العيب في المتصفح جبت فاير فوكس غباااااااااااااااااااااااااااء ونفس المشكلة...
شكله كده فورمات فورمات
عندي بقى سؤالين
ازاي احذف الاستاذ مكافي؟؟؟
وازاي ممكن اعمل تقسيم للهارد علشان لما اعمل فورمات متروحش كل المعلومات
يعني عاوزة اعمل partition تانيين علشان اعمل فورمات لل سي بس..
سوري للاطاله وشكرا مقدما
وان شاء الله نخدمك في المدام ولو لسه مش متجوز يبقى في اخواتك brrrrrr
الف شكر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
processor
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 920
العمر : 37
الموقع : مصر دائماً
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 22/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   الأحد 6 يوليو - 8:19

صباح النور
اهلا بيكي يا دكتورة منورة قسم الكمبيوتر
ان شاء الله لا مشكلة ولا حاجة وبعدين ازاي فيروس يتجرأ ويدخل لابتوب دكتورة وبعدين يا ستي ولا يهمك
ده برنامج بيحذف البرامج من جذورها تحمليه عندك وتبحثي عن المكافي وتحذفيه.

http://www.4shared.com/file/50095575/1a34bef1/Add_Remove_Pro_206.html

وبعدها تنزلي برنامج الـNOD32 هتلاقيه في نفس الموضوع في ثاني صفحة البرنامج ده خفيف على الجهاز وجميل جدا.

وبالنسبة لتقسيم الهارد لازم قبلها تكوني اخدتي نسخة من كل المعلومات اللي على الهارد عشان كل حاجة هتروح من مطرح ما جات وهبقى اجيبلك طريقة تقسيم الهارد ان شاء الله عن قريب.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ma3lomat.forumotion.com
fofo
أميرة المنتدى
أميرة المنتدى
avatar

انثى
عدد الرسائل : 10976
العمر : 31
الموقع : في قلب ماما
الأوسمة :
أعلام 3 :
المزاج :
الأوسمة :
    :
اوسمه ثمار الحب :
تاريخ التسجيل : 21/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   الأحد 6 يوليو - 13:45

شكرا بخصوص موقع جوجل..

انا بعرفه ولكن احيانا بكون بدي اترجم شي .. مابيحط لي الترجمة المطلوبة ..

على كل شكرا جزيلا ...




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
د.رشا
أخصائية النساء والولادة
أخصائية النساء والولادة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 480
العمر : 39
العمل/الترفيه : طبيبة نساء وتوليد
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 01/04/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   الإثنين 7 يوليو - 14:36

اخي الفاضل شكرا لتعاونك
تم تحميل الرنامج لكن للاسف لم يظهر اسم مكافي
في البرامج
مش عارفه اتصرف ازاي
عاوزة اخلص منه بقى
وجاري تحميل الانتي فايرس
وربنا يستر ومكافي ميوقفش المراكب السايرة
شكرا مرة تانية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
processor
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 920
العمر : 37
الموقع : مصر دائماً
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 22/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   الإثنين 7 يوليو - 16:41


شوفي يا دكتورة انا عملتلك شرح صغير بالصور للبرنامج هل انتي عملتي نفس اللي موجود بالصور
عشان فعلا المكافي بيعمل مشاكل مع اي انتي فيروس تاني ينزل معاه في الجهاز عامل زي الفريك ما يحبش شريك

تضغطي على زر البرامج programs



وفي الصورة التانية لوالمكافي موجود فعلا بالجهاز هتلاقيه من ضمن البرامج
وعليكي حذفه فورا بالغط على الزر الأيمن بالماوس واختاري Uninstall
أو في آخر شريط الأوامر فوق على الشمال عشان تحملي الانتي فايروس الـNOD32



وبالتوفيق ان شاء الله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ma3lomat.forumotion.com
tama77
مشرفة عامة
مشرفة عامة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6223
العمر : 41
الموقع : الاردن اولا
العمل/الترفيه : زوجة ارق واحن زوج
الأوسمة :
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 20/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   الخميس 10 يوليو - 17:00

السلام عليكم اخي
انا بغلبك معي بس شكلي رح ارمي اللابتوب واخلص منو

كل ما اكون فاتحة على شي مثلا المنتدى بيطلعي مسج انو الميموري قليلة وبتروح الصفحة
وصاير الجهاز بطيء كتير مع العلم انو عملتلو فورمات من فترة بسيطة
شو اعمل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مشكورررر اخي

_________________


اللهم اني استودعتك اجنتي فاحفظهم لي من اعين الانس وانفس الجن *
* اللهم يا من امسكت السماء ان تقع على الارض وهي بلا عمد امسك مافي رحمي واتمم له على خير *
* اللهم ارزق اجنتي جمال الخلق والخلق وقوة الدين والبدن وسعادة الدنيا والآخرة *
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
processor
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 920
العمر : 37
الموقع : مصر دائماً
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 22/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   الخميس 10 يوليو - 17:11

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته


- في سؤال بكرره كل ما اعرف ان في مشكلة في لابتوب هل مساحة الهارد صغيرة عندك ولا كام بالظبط وكام المساحة الغير مستخدمة ولا ترميه ولا شي اهو ينفع وعلى رأي المثل "ظل لابتوب ولا ظل حيطه" mmkm .
- عشان احتمال يكون مساحة الهارد صغيرة ومش قادر على الويندوز.
- وفي احتمال تاني لو الهارد في مساحة كبيرة باقية تحملي انتي فيروس لاحتمال وجود فيروس.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ma3lomat.forumotion.com
tama77
مشرفة عامة
مشرفة عامة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6223
العمر : 41
الموقع : الاردن اولا
العمل/الترفيه : زوجة ارق واحن زوج
الأوسمة :
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 20/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   الخميس 10 يوليو - 20:07

ما بعرف شو مساحتو والله
بس انا اشك انو فيروس لانو الكمبيوتر كمان لما بتركو لو نص ساعه برجع بدي اشتغل عليه ما بيرضا يفتح بتضل الشاشة سودا ولازم اطفي من الكبسة
يعني قصتو قصة
هو شكلي رح اعملو فورمات تاني مرة

_________________


اللهم اني استودعتك اجنتي فاحفظهم لي من اعين الانس وانفس الجن *
* اللهم يا من امسكت السماء ان تقع على الارض وهي بلا عمد امسك مافي رحمي واتمم له على خير *
* اللهم ارزق اجنتي جمال الخلق والخلق وقوة الدين والبدن وسعادة الدنيا والآخرة *
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
processor
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 920
العمر : 37
الموقع : مصر دائماً
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 22/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   الخميس 10 يوليو - 20:22

احذري من كثرة الفورمات عشان ده غلط على الهارد الميديا بتاعته ممكن تخرب


جربي افتحي قائمة start وبعدها اختاري run واكتبي فيه %temp% واضغطي انتر
هيفتحلك ملفات كتيرة امسحيها كلها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ma3lomat.forumotion.com
tama77
مشرفة عامة
مشرفة عامة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6223
العمر : 41
الموقع : الاردن اولا
العمل/الترفيه : زوجة ارق واحن زوج
الأوسمة :
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 20/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   الجمعة 11 يوليو - 18:34

عملتها وحطيت كلمة
recent
prefetch
وبرضو نفس المشكلة

هو انا هاي تاني مرة رح افرمتو معقول يأثر ويخرب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

_________________


اللهم اني استودعتك اجنتي فاحفظهم لي من اعين الانس وانفس الجن *
* اللهم يا من امسكت السماء ان تقع على الارض وهي بلا عمد امسك مافي رحمي واتمم له على خير *
* اللهم ارزق اجنتي جمال الخلق والخلق وقوة الدين والبدن وسعادة الدنيا والآخرة *
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
processor
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 920
العمر : 37
الموقع : مصر دائماً
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 22/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   الجمعة 11 يوليو - 18:54

لا اكيد مش من تاني مرة كده بس كثرة الفورمات على الهارد غلط عليه

اقولك على حاجة احسن بدل ما بتعملي فورمات FULL اعملي فورمات QUICK يعني للداتا فقط

وبالنسبة لاحتمال يكون في فيروسات ولا حاجة لأن نفس المشكلة كانت عند الأخت milisia
واتحلت الحمد لله بالانتي فيروس الـNOD32 وده دليل الصفحة رقم 2 فيها لينك البرنامج
جربيه وشوفي النتيجة قبل ما تعملي فورمات بس ما يكون في انتي فيروس تاني على الجهاز
http://themarel7ob.montadarabi.com/montada-f24/topic-t2560-10.htm


عدل سابقا من قبل processor في الجمعة 11 يوليو - 19:09 عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ma3lomat.forumotion.com
tama77
مشرفة عامة
مشرفة عامة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6223
العمر : 41
الموقع : الاردن اولا
العمل/الترفيه : زوجة ارق واحن زوج
الأوسمة :
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 20/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   الجمعة 11 يوليو - 19:07

مشكور اخي انا بجد غلبتك
بكرا رح اعملو فورمات زي ما حكيت يعني مو full
وان شاء الله يزبط

شكرا الك

_________________


اللهم اني استودعتك اجنتي فاحفظهم لي من اعين الانس وانفس الجن *
* اللهم يا من امسكت السماء ان تقع على الارض وهي بلا عمد امسك مافي رحمي واتمم له على خير *
* اللهم ارزق اجنتي جمال الخلق والخلق وقوة الدين والبدن وسعادة الدنيا والآخرة *
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
processor
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 920
العمر : 37
الموقع : مصر دائماً
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 22/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   الجمعة 11 يوليو - 19:28

انا عدلت بالمشاركة شوفي كده يمكن الحل ده ينفع معاكي
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ma3lomat.forumotion.com
ام لميس و لمى
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 699
العمر : 41
الأوسمة :
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 19/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   الثلاثاء 12 أغسطس - 16:52

ارجو ان تساعدني يا بروسيسور .....
حاسة ان في فيروس دخل على الاب توب و حاولت انزل انتي فيروس من النت لكن خلا سرعة النت بطئية جدا جدا لو سمحت اعطيني حل سريع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
ام لميس و لمى
عضو فعال
عضو فعال
avatar

انثى
عدد الرسائل : 699
العمر : 41
الأوسمة :
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 19/07/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   الأربعاء 13 أغسطس - 9:34

على فكرة انا اتبعت الطريقة اللي قلت عليها لميليسيا و مسحت كل البرامج الغير مرغوب فيها و بعدين رحت عالرابط متاع الانتي فيروس بس ما نزل لكن انا اخذته من رابط تاني
عالعموم مشكور جدا mkkm
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
tama77
مشرفة عامة
مشرفة عامة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6223
العمر : 41
الموقع : الاردن اولا
العمل/الترفيه : زوجة ارق واحن زوج
الأوسمة :
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 20/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   السبت 8 نوفمبر - 10:35

اخ بروسيسور عندي المسنجر ما بيفتح وبيطلع لي هالمسج
شو الحل ساعدني ومشكوررررررر


_________________


اللهم اني استودعتك اجنتي فاحفظهم لي من اعين الانس وانفس الجن *
* اللهم يا من امسكت السماء ان تقع على الارض وهي بلا عمد امسك مافي رحمي واتمم له على خير *
* اللهم ارزق اجنتي جمال الخلق والخلق وقوة الدين والبدن وسعادة الدنيا والآخرة *
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
processor
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 920
العمر : 37
الموقع : مصر دائماً
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 22/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   السبت 8 نوفمبر - 11:53


اختي تاما
انا نزلت موضوع لموقع جميل جدا يفتح جميع انواع الماسنجرات
الياهو والهوتميل والسكاي بي والآي سي كيو من غير تحميل برامج
وده الرابط
انا شغال عليه على طول
وفاتح جميع الإيميلات ودامجهم مع بعض
https://imo.im/

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ma3lomat.forumotion.com
tama77
مشرفة عامة
مشرفة عامة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6223
العمر : 41
الموقع : الاردن اولا
العمل/الترفيه : زوجة ارق واحن زوج
الأوسمة :
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 20/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   السبت 8 نوفمبر - 13:21

شكرا بروسيسور
بس هالبرنامج بيفتح مثلا الهوتميل الفيرجن القديم
وبدي اعرف شو مشكلة المسنجر
يعني هالايرور اللي فوق شو يعني
من شو بيكون
بعرف غلبتك

_________________


اللهم اني استودعتك اجنتي فاحفظهم لي من اعين الانس وانفس الجن *
* اللهم يا من امسكت السماء ان تقع على الارض وهي بلا عمد امسك مافي رحمي واتمم له على خير *
* اللهم ارزق اجنتي جمال الخلق والخلق وقوة الدين والبدن وسعادة الدنيا والآخرة *
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
processor
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 920
العمر : 37
الموقع : مصر دائماً
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 22/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   السبت 8 نوفمبر - 15:59


والله يا تاما
انا في البرامج بتاعة النت ديه خبرتي فيها مش اوي
عشان كده بعتلك الموقع ده

_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ma3lomat.forumotion.com
tama77
مشرفة عامة
مشرفة عامة
avatar

انثى
عدد الرسائل : 6223
العمر : 41
الموقع : الاردن اولا
العمل/الترفيه : زوجة ارق واحن زوج
الأوسمة :
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 20/03/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   السبت 8 نوفمبر - 17:25

خلص حليت المشكلة
طلعت المشكلة بنفس الويندوز
شكرا بروسيسوررر

_________________


اللهم اني استودعتك اجنتي فاحفظهم لي من اعين الانس وانفس الجن *
* اللهم يا من امسكت السماء ان تقع على الارض وهي بلا عمد امسك مافي رحمي واتمم له على خير *
* اللهم ارزق اجنتي جمال الخلق والخلق وقوة الدين والبدن وسعادة الدنيا والآخرة *
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
processor
مشرف
مشرف
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 920
العمر : 37
الموقع : مصر دائماً
أعلام 3 :
المزاج :
    :
تاريخ التسجيل : 22/06/2008

مُساهمةموضوع: رد: اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor   السبت 8 نوفمبر - 18:45


_________________




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://ma3lomat.forumotion.com
 
اسئلتكم واستفساراتكم يجيب عنها خبيرنا processor
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 3انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-
» موصفات الب توب الرائع
» عطل الفانه صوره حيه من جهازك

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى ثمار الحب :: منتدي التكنولوجيا :: الكمبيوتر والانترنت-
انتقل الى: